15.11.12

mmmmmm




heart

4 opmerkingen:

Saskia zei

Lief. Zo lekker slapen kunnen alleen kinderen. ♥
xoxox

Poesie Oh Hi! zei

Och heerlijk... Zo zou ik ook nog wel willen slapen... :)

het Meisje van de Zeppelinfabriek zei

Snoezige foto!

Kim zei

Hai Guusje,

Wat een plaatje!

Afgelopen week heb ik met veel belangstelling je blog gelezen! Ik ben nieuw in blog-land (zelfs ook het lezen ervan :D) maar jouw blog geeft zoveel inspiratie en een drive om gewoon ervoor te gaan en te doen wat je graag wilt doen.

Dikke complimenten voor je creativiteit, je zeefdrukken en het internationaal gaan met Breekwater. Supertof!

Met veel plezier ga ik je ontwerpen en blog verder volgen.

Ik las ergens dat je midden in een roerige periode zit…. Sterkte en hopelijk zit je spoedig in wat rustiger vaarwater.

Warme groetjes, Kim