7.1.13



A New Year

I thought about resolutions

Lot of ideas
&
plans
like every other day

But after
a bizar difficult year

One thing I know for sure
I like to be healthy

 Before the children
I was a macrobiotic health foodie
I didn't eat cakes for years!

After giving birth three times in a row
I was so tired
Sugar became my best friend





Time to get back in the sadle
I bought books
(Love Alicia Silverstone's Kind diet)
Dusted my Super Juicer
Detoxed from my sugar addiction last two months...
read lots about macrobiotics

I'm ready!
Any of you link/fb tips?
wanna join?

Drop me a line!

Kissss Guusje




9 opmerkingen:

Kim zei

Hai Guusje,

Vervelend dat je afgelopen jaar met je gezondheid hebt lopen kwakkelen. Ik weet er niet het fijne van natuurlijk, maar weet wel dat je je gezond vaak voor lief neemt.

En wat herkenbaar! Mijn kleinste vent is inmiddels alweer 1, maar de energie van voor de bevalling is nog lang niet op peil, leef hier van de ene sugar-rush naar de andere.

Hoewel veganistisch eten mij altijd 'moeilijk' en vooral overdreven leek ben ik eind vorig jaar toch overstag gegaan.
Dus de boeken van Lisette Kreischer als cadeau gekregen en aan de slag!

Maar met drie vleesetende mannen (met nog geen enthousiaste reacties op mijn veranderingen.. behalve af en toe van de kleinste)is het toch wel lastig vol te houden en geïnspireerd te blijven.
;)
Ik doe dus graag mee!!

(en ga eerst nu meteen macrobiotisch googlen, :D of heb je zin om een onwetende hier iets over te vertellen?)

Kim zei

Ben sowiezo ook wel erg nieuwsgierig naar jouw afkick-'dieet'...

sanneke zei

Poe, dapper van je!

Roos zei

Marcobiotiek weet ik idd ook niets van... Afkicken van suiker wel ;-( en zonder bevalt uiteindelijk zo veel beter.

Moge 2013 je van veel kracht voorzien! Of die nou uit voeding komt of iets anders. Opladen maar en goed voor jezelf zorgen. Count me in!

Marjolijn zei

The Planet Organic Market Cookbook!

Go go go Guusje!

Ps FB :
https://www.facebook.com/pages/Planet-Organic-Market/172771382771615
en:
http://www.planetorganic.ca/
Enjoy! XXXXXXX

Guusje zei

o liefjes! Wat een leuke reacties!

ik check meteen planet organic

Gelukkig ben ik helemaal gezond, maar je weerstand neem wel heel erg af door stress heb ik gemerkt.

Ik ga de boeken van Lisette Kreischer gelijk bekijken!!!

Afkicken van suiker is zo simpel...
gewoon niet meer eten HAHAHA

ik eet om het vol te houden eens in de paar weken wel meilkchocolade, dat is mijn favoriet.
(ja, ik vind het helaas lekkerder dan rauwe pure chocolade....)

Kim zei

Misschien vind je dit ook wel wat: http://www.veganchallenge.nl/
Heel februari worden veganistische weekmenu's en recepten gedeeld...
(je kan er nu ook al inspiratie opdoen!)

Lesley Todd zei

That sounds interesting! I have been looking into vegan food recently and have bought a few books. Hope you blog a bit more about it.
Lesley
p.s. I have just found you from the mod 3 flickr group. See you in class! :-)

zei

And so she bought the book... I will read it tonight, am not sure wether I will become a Superhero but who knows??

Take care sweetiepie!